Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje naukowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Dostępność
dostępne
(27)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Szczecin BG
(12)
Gryfice BW
(14)
Stargard Szcz. BW
(5)
Autor
Agor Weston H. (1939- )
(1)
Baczyńska Anna K
(1)
Binda Albert
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Bosworth Michael
(1)
Brzezińska Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Buklaha Emil
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czarczyńska Anna
(1)
Delekta Damian (1971- )
(1)
Dixit Avinash K
(1)
Fielding Paul J
(1)
Fiszer Hanna
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gawłowski Robert
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grucza Bartosz
(1)
Grzybek Robert
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Juchniewicz Mateusz
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kozak Zbigniew (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kuryś Agnieszka
(1)
Leoński Wojciech
(1)
Lew Grzegorz
(1)
Leśnikowska-Marciniak Monika
(1)
Lindstrom Martin (1970- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Maier Corinne (1963- )
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Makowski Krzysztof (politolog)
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Maruszewska Ewa Wanda
(1)
Metelski Witalij
(1)
Migdal Marek
(1)
Mudyń Krzysztof (1950- )
(1)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(1)
Nawrot Bogumiła
(1)
Nowak Anna
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Pawłowska Elżbieta Hanna
(1)
Pluta Anna (ekonomia)
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Potocki Arkadiusz (1945- )
(1)
Przegalińska-Skierowska Aleksandra (1982- )
(1)
Rackham Neil (1942- )
(1)
Ries Al (1927-2022)
(1)
Ries Laura
(1)
Scheelen Frank M. (1962- )
(1)
Semler Ricardo (1959- )
(1)
Szakiewicz Iwona
(1)
Szczypa Piotr
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Underhill Paco
(1)
Wieczorek-Szymańska Anna
(1)
Winkler Renata
(1)
Wyrozębski Paweł
(1)
Wójtowicz Joanna
(1)
Zawadzak Tadeusz
(1)
Zielińska Magdalena (tłumacz)
(1)
Zoldan Ben
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorcy
(2)
Doradcy personalni
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Parlamentarzyści
(1)
Radni
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Studenci
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Zarządzanie
(7)
Marketing
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Decyzje
(2)
Handlowcy
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Reklama
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Administracja publiczna
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Budżetowanie
(1)
Design management
(1)
Dobre praktyki
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Intuicja
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kultura
(1)
Menedżerowie
(1)
Metody
(1)
Motywacja pracy
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Obuwie
(1)
Odzież
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Personel
(1)
Popyt
(1)
Praca
(1)
Prawo administracyjne
(1)
Prawo finansów publicznych
(1)
Projekty
(1)
Przedsiębiorczość akademicka
(1)
Przemysł
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rozmowa
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sektor publiczny
(1)
Semco
(1)
Semler, Ricardo (1959- )
(1)
Sukces
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Teoria gier
(1)
Turystyka
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarzadzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Brazylia
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Poradnik
(6)
Monografia
(4)
Opracowanie
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki brazylijskie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Raport z badań
(1)
Vademecum
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(40)
Zarządzanie i marketing
(29)
Socjologia i społeczeństwo
(27)
Edukacja i pedagogika
(21)
Informatyka i technologie informacyjne
(17)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(17)
Psychologia
(17)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Historia
(6)
Inżynieria i technika
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Filozofia i etyka
(4)
Matematyka
(4)
Nauka i badania
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Językoznawstwo
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Religia i duchowość
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Biologia
(1)
Chemia
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Transport i logistyka
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gryfice BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Organizacja i zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stargard Szcz. BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie personelem (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gryfice BW
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Organizacja i zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomia designu / Artur Borcuch. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, 2017. - 159 stron ; ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Wiek XXI będzie wiekiem gospodarki opartej na designie. Design przestał być kojarzony wyłącznie ze wzornictwem, modą czy architekturą. Na szczególną uwagę zasługuje umiejscowienie designu w ekonomii. Odnosząc się do proweniencji terminu ekonomia wskazuje się, że w dwóch ostatnich dekadach XX wieku nastąpiło ponowne zainteresowanie domem będącym jednym z najważniejszych „punktów" przeznaczenia dla dóbr konsumpcyjnych, miejscem kształtowania się tożsamości i wyrażania gustu, a także, w coraz większym stopniu, miejscem wyrażającym wartość materialną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gryfice BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki ekponomiczne (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak. Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Szczecin BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Marketing 16321 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gryfice BW
Brak informacji o dostępności: sygn. Ogranizacja i zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Szczecin BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16402 Zarządzanie (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Szczecin BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15636, 15635, 15634, 15637 (4 egz.)
Gryfice BW
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Bankowość (1 egz.)
Stargard Szcz. BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie jakością (4 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Szczecin BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Planowanie 16327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Chciałbyś zarządzać projektami, ale czujesz się zagubiony w dostępnej na rynku ofercie szkoleń i certyfikatów? W takim razie ten poradnik jest dla ciebie! Jasno i przystępnie omówiono w nim kolejne etapy realizacji projektów oraz najważniejsze kompetencje menedżerskie. Zawarte w książce cenne wskazówki oraz praktyczne przykłady nauczą cię pewnie i skutecznie przeprowadzać projekty od początku do końca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gryfice BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Organizacja i zarządzanie (2 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej / Robert Gawłowski, Krzysztof Makowski. - Stan prawny: kwiecień 2022. - Warszawa : C.H. Beck, 2022. - XXVIII, 262 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Sektor Publiczny w Praktyce. Ustrój i Organizacja)
Celem tej publikacji jest kompleksowe ukazanie narzędzi organizacji i zarządzania administracją publiczną. Ambicją autorów jest przedstawienie całego katalogu obszarów, mechanizmów i narzędzi funkcjonowania współczesnej administracji publicznej, ale także podpowiadanie, które rozwiązania są najskuteczniejsze w nowoczesnej administracji. Publikacja skierowana jest więc przede wszystkich do trzech grup adresatów. Pierwszą z nich są praktycy (urzędnicy i menadżerowie średniego i wyższego stopnia, parlamentarzyści i radni) - osoby na co dzień zajmujące się zarządzaniem publicznym, które powinny zainteresować się książką chcąc poznać różne narzędzia zarządzania, także w świetle najnowszych badań. Drugą grupą są studenci oraz słuchacze studiów podyplomowych, którzy poznając różne aspekty zarządzania publicznego trafiają na pewną przypadkowość poznawanych zagadnień. W końcu, kadra kierownicza administracji publicznej (krajowego i samorządowego szczebla), poszukująca i dostrzegająca, konieczność rozwoju tejże administracji i doceniająca rodzące się trendy i sterująca w społecznie oczekiwanych kierunkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Szczecin BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16383 Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stargard Szcz. BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Marketing (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gryfice BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu zarządzania różnorodnością w miejscu pracy, szczególnie potrzebnej w zarządzaniu personelem XXI w. Omówione zagadnienia: • podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania różnorodnością • propozycje implementacji zarządzania różnorodnością w organizacji • różnorodność pracowników – korzyści i zagrożenia • wybrane koncepcje zarządzania wspierające różnorodność pracowników oraz budowanie środowiska pracy przyjaznego heterogenicznym zespołom: - zarządzanie kompetencjami i talentami - przywództwo włączające oraz przywództwo służebne - społeczna odpowiedzialność organizacji - organizacja turkusowa ...poparte zostały studium przypadku – praktycznymi działaniami podejmowanymi w ramach zarządzania różnorodnością w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gryfice BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stargard Szcz. BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Rachunkowość zarządcza (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Szczecin BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Marketing 16342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gryfice BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Organizacja i zarządzanie (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stargard Szcz. BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Logistyka (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Szczecin BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Turystyka 16287 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Szczecin BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16401 Przedsiębiorstwo (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej