16091
Książka
W koszyku
Sprzedaż metodą SPIN / Neil Rackham ; [tłumaczenie Michał Lipa]. - [Warszawa] : Hill Publishing Poland, copyright 2007. - 229 stron : ilustracje ; 23 cm.
Co przesądza o sukcesie w sprzedaży na dużą skalę? Dlaczego niektórzy sprzedawcy biją konkurentów na głowę? Dlaczego takie techniki, jak zamykanie są dobre w sprzedaży na małą skalę, ale zawodzą w sprzedaży o większej wartości? W jaki sposób sprzedawca może istotnie zwiększyć przychody w relacjach z największymi klientami? Odpowiedzią na te pytania jest strategia SPIN.Autor wyjaśnia w błyskotliwy i przekonujący sposób, dlaczego tradycyjne modele sprzedaży - opracowane na potrzeby handlowców zawierających transakcje o małej wartości - nie sprawdzają się w sprzedaży na dużą skalę. Pokazuje, w jaki sposób konwencjonalne metody stają się źródłem niepowodzeń handlowców zawierających transakcje o dużej wartości. Co najważniejsze, w niezwykle przejrzysty sposób objaśnia działanie bardzo skutecznej strategii SPIN.Żadna inna metoda nie ma tak solidnego oparcia w niepodważalnych danych naukowych. Być może uznasz techniki Rackhama za kontrowersyjne, często bowiem są wyraźnie sprzeczne z konwencjonalną wiedzą na temat sprzedawania. Jednak w ostatecznym rozrachunku zaprezentowane w tej książce dowody przekonają cię i uczynią z ciebie zwolennika metody SPIN.Metoda SPIN stała się prawdziwym przełomem w sprzedaży. Jej autor - Neil Rackham - od lat pozostaje jednym z najczęściej zapraszanych prelegentów na konferencje sprzedażowe.
Status dostępności:
Szczecin BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Marketing 16314 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł.: technika sprzedaży opracowana na podstawie badań obejmujących 35 tysięcy rozmów handlowych, wykorzystywana przez najlepszych sprzedawców na świecie.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej