16099
Book
In basket
Sprzedaż metodą SPIN / Neil Rackham ; [tłumaczenie Michał Lipa]. - [Warszawa] : Hill Publishing Poland, copyright 2007. - 229 stron : ilustracje ; 23 cm.
Co przesądza o sukcesie w sprzedaży na dużą skalę? Dlaczego niektórzy sprzedawcy biją konkurentów na głowę? Dlaczego takie techniki, jak zamykanie są dobre w sprzedaży na małą skalę, ale zawodzą w sprzedaży o większej wartości? W jaki sposób sprzedawca może istotnie zwiększyć przychody w relacjach z największymi klientami? Odpowiedzią na te pytania jest strategia SPIN.Autor wyjaśnia w błyskotliwy i przekonujący sposób, dlaczego tradycyjne modele sprzedaży - opracowane na potrzeby handlowców zawierających transakcje o małej wartości - nie sprawdzają się w sprzedaży na dużą skalę. Pokazuje, w jaki sposób konwencjonalne metody stają się źródłem niepowodzeń handlowców zawierających transakcje o dużej wartości. Co najważniejsze, w niezwykle przejrzysty sposób objaśnia działanie bardzo skutecznej strategii SPIN.Żadna inna metoda nie ma tak solidnego oparcia w niepodważalnych danych naukowych. Być może uznasz techniki Rackhama za kontrowersyjne, często bowiem są wyraźnie sprzeczne z konwencjonalną wiedzą na temat sprzedawania. Jednak w ostatecznym rozrachunku zaprezentowane w tej książce dowody przekonają cię i uczynią z ciebie zwolennika metody SPIN.Metoda SPIN stała się prawdziwym przełomem w sprzedaży. Jej autor - Neil Rackham - od lat pozostaje jednym z najczęściej zapraszanych prelegentów na konferencje sprzedażowe.
Availability:
Szczecin BG
There are copies available to loan: sygn. Marketing 16314 (1 egz.)
Notes:
General note
Na okł.: technika sprzedaży opracowana na podstawie badań obejmujących 35 tysięcy rozmów handlowych, wykorzystywana przez najlepszych sprzedawców na świecie.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again