16074
Książka
W koszyku
To fascynująca książka pokazująca, jak można dzisiaj myśleć o instytucjach szkolnictwa wyższego w nowym kontekście technologicznej rewolucji – radykalnie zmieniającej podstawy funkcjonowania. Autorzy pokazują, jak głębokiej i wielopłaszczyznowej transformacji podlegają dzisiaj tradycyjne instytucje szkolnictwa wyższego analizując narzędzia cyfrowe wdrażane na polskich uczelniach. Jednocześnie analizują stan badań w zakresie modelu uczelni cyfrowej i są ich uczestnikiem; piszą o wyzwaniach i ryzykach towarzyszących wdrażaniu cyfrowych narzędzi i o korzyściach płynących z ich zastosowania. Studia przypadku pokazane w czterech instytucjach pokazują ciągle jeszcze szerzej nieodkryty potencjał tkwiący w zaawansowanych innowacjach technologicznych cyfrowej rewolucji, przyspieszającej od czasu pandemii COVID-19. Publikacja ma charakter pionierski i stanowi pierwszą, niezwykle udaną próbę podsumowania zmian na uczelniach, których siłę napędową stanowi cyfryzacja. Świetna lektura i wizjonerska perspektywa w spojrzeniu na przyszłość szkolnictwa wyższego – książka będzie stanowić inspirację dla teoretyków i praktyków zmian w najbliższych latach. Doskonale zorganizowany materiał i przystępna forma to gwarancja sukcesu czytelniczego. (prof. dr hab. Marek Kwiek)
Status dostępności:
Gryfice BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nauki ekonomiczne (1 egz.)
wakacje
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 178-212.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Książka dostępna także jako e-book.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej