Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Szczecin BG
(2)
Stargard Szcz. BW
(1)
Autor
Altkorn Jerzy
(3)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Marketing
(3)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - III. - Kraków : Instytut Marketingu, 1995. - 436 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Szczecin BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Marketing 3288, Marketing 8154, Marketing 4775 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - IV. - Kraków : Instytut Marketingu, 2003. - 437 s. ; 23 cm.
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Szczecin BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Marketing 6923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / red. nauk. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. i rozsz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2003. - 437 s. : il. ; 23 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Stargard Szcz. BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Marketing (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej