Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Szczecin BG
(2)
Gryfice BW
(5)
Autor
Grandin Temple (1947- )
(2)
Delaney Tara
(1)
Harmonia Universalis
(1)
Jaroszewski Karol
(1)
Jurek Anna
(1)
Muzyka-Furtak Ewa
(1)
Myers Jennifer McIlwee
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Skowrońska Emilia
(1)
Sørensen Patricia
(1)
Wilde Kate C
(1)
Wyczesany Janina (1937-)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Rodzice
(3)
Studenci
(2)
Logopedzi
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Dziecko autystyczne
(4)
Zaburzenia autystyczne
(3)
Dziecko z zespołem Aspergera
(2)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(2)
Dzieci
(1)
Dziecko niesłyszące
(1)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(1)
Edukacja pacjenta
(1)
Fonogesty
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Głusi
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Język migowy
(1)
Metody nauczania
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Surdologopedia
(1)
Słuch
(1)
Terapia sensoryczna
(1)
Terapia zabawą
(1)
Wspomaganie rozwoju
(1)
Wychowanie
(1)
Zaburzenia głosu
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Podręcznik
(2)
Poradniki
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Prace popularne [Typ publikacji]
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Psychologia
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zebrane w niniejszym tomie rozprawy dotyczą kilku problemów dydaktyki specjalnej najbardziej aktualnych i ważnych w tej dziedzinie wiedzy. Rozprawy te są próbą odpowiedzi na pytania nurtujące studentów, pedagogów specjalnych i terapeutów na co dzień pracujących z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Oto niektóre z poruszanych w publikacji zagadnień: - Jaki jest związek dydaktyki ogólnej z dydaktyką specjalną? - Czym charakteryzuje się dorobek dydaktyki specjalnej? - Jakie są możliwości i sposoby wdrażania nowych metod kształcenia? - Jaki jest charakter i jakie są przyczyny zmian zachodzących w dydaktyce specjalnej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Szczecin BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16517 Pedagogika (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gryfice BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pedagogika (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi zbiór praktycznych, prostych i precyzyjnych porad, których potrzebuje rodzic dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Autorka krok po kroku podpowiada: - jak bez zbędnych nacisków nauczyć dziecko korzystania z toalety, - jak sprawić, żeby dziecko przesypiało całą noc w swoim łóżku, - co zrobić, kiedy dziecko ma napad złości i zaczyna bić i gryźć, - jak - bez kłótni - wprowadzić do jadłospisu dziecka nowe pokarmy. Czerpiąc z wieloletniego doświadczenia, Kate Wilde omawia codzienne problemy i przedstawia sprawdzone rozwiązania, które pozwolą sprostać domowym wyzwaniom i uzyskać harmonię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gryfice BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pedagogika (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
W książce 101 ćwiczeń, gier i zabaw dla dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami integracji sensorycznej doświadczona terapeutka zajęciowa Tara Delaney podpowiada, jakie rodzaje aktywności sprzyjają rozwojowi dzieci i jak można się uczyć, świetnie się przy tym bawiąc. Zajęcia proponowane w książce zapewnią dziecku rozrywkę oraz prawidłową stymulację - a wiele z ćwiczeń można wykonywać zarówno w domu, jak i na dworze!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gryfice BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pedagogika (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temple Grandin - wysoko funkcjonująca osoba z autyzmem, doktor zoologii i znana na całym świecie działaczka na rzecz dobrostanu zwierząt - opowiada o swoim dzieciństwie i problemach związanych z dorastaniem z perspektywy osoby z zaburzeniami z ASD. Doświadczenia własne autorki stanowią pretekst do przekazania Czytelnikowi rad dotyczących wychowywania dziecka z autyzmem. W książce skupiono się na sposobie myślenia osób ze spektrum oraz na problemach sensorycznych. Grandin używa prostego języka, a jej narracja nie przytłacza nadmiarem faktów naukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gryfice BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pedagogika (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI Wieku)
Tom Surdologopedia. Teoria i praktyka jest adresowany do logopedów i surdologope­dów oraz osób zajmujących się problematyką uszkodzeń słuchu nie tylko naukowo, ale także praktycznie, ze szczególnym uwzględnieniem studentów kierunków logopedycznych i słuchaczy podyplomowych studiów surdologopedycznych, potrzebujących wprowadzenia w problematykę surdologopedii, ale też tych pragnących uporządkowania wielu zagadnień budujących tę dyscyplinę. Mnogość poruszanych zagadnień sprawia również, iż monogra­fia ta może być również atrakcyjna dla pedagogów specjalnych oraz psychologów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Szczecin BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16530 Pedagogika (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każde dziecko, niezależnie od tego, czy zdiagnozowano u niego autyzm, czy zespół Aspergera, lepiej poradzi sobie w życiu, jeśli będzie umiało dbać o higienę osobistą, radzić sobie ze stresem i prosić o pomoc. Rodzice i nauczyciele osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu mają znaczący wpływ na funkcjonowanie swoich wychowanków w świecie. Książka zawiera wiele konkretnych przykładów, jak rozwijać umiejętności ważne w codziennym życiu. Jennifer McIlwee Myers pisze z wyjątkowej perspektywy - zespół Aspergera rozpoznano u niej dopiero w wieku dorosłym, z kolei u jej brata autyzm zdiagnozowano jeszcze w dzieciństwie. Dzięki temu Czytelnik może utwierdzić się w przekonaniu, że świadome rozwijanie umiejętności życiowych u osób z autyzmem lub zespołem Aspergera jest bardzo ważne od najmłodszych lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Gryfice BW
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pedagogika (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej