16087
Book
In basket
W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe:- systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych,- systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki,- systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych,- systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych).Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.
Availability:
Szczecin BG
There are copies available to loan: sygn. 16582 Marketing (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [255]-258.
Target audience note
Dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, menedżerów i praktyków.
Language note
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again