16087
Książka
W koszyku
W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe:- systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych,- systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki,- systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych,- systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych).Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.
Status dostępności:
Szczecin BG
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16582 Marketing (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [255]-258.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, menedżerów i praktyków.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej