16087
Book
CD
In basket
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Książka koncentruje się głównie na takich zagadnieniach, jak: - promocja w sieci; - uwarunkowania handlu elektronicznego; - organizacja i zakres badań marketingowych typu on line ; - specyfika wykorzystania Internetu w różnych firmach; - strategie marketingowe; - podstawowe błędy w wykorzystaniu Internetu; - etyczne i prawne aspekty prowadzenia biznesu w sieci.
Availability:
Świnoujście BW
All copies are currently unavailable
Gryfice BW
There are copies available to loan: sygn. Marketing (1 egz.)
Notes:
General note
Płyta CD zawiera prezentacje do wykładów.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 117-119. Indeks.
Target audience note
Dla studentów uczelni wyższych na kierunku zarządzanie i marketing, również poradnik dla praktyków.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again