16087
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Książka koncentruje się głównie na takich zagadnieniach, jak: - promocja w sieci; - uwarunkowania handlu elektronicznego; - organizacja i zakres badań marketingowych typu on line ; - specyfika wykorzystania Internetu w różnych firmach; - strategie marketingowe; - podstawowe błędy w wykorzystaniu Internetu; - etyczne i prawne aspekty prowadzenia biznesu w sieci.
Status dostępności:
Świnoujście BW
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Gryfice BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Marketing (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Płyta CD zawiera prezentacje do wykładów.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 117-119. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów uczelni wyższych na kierunku zarządzanie i marketing, również poradnik dla praktyków.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej