16087
Book
In basket
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie I - 9 dodruk. - Warszawa : PWN, 2022. - 458 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: · klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), · analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, · perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych. [nota wydawcy].
Availability:
Szczecin BG
There are copies available to loan: sygn. 16561 Psychologia (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 431-449. Indeksy.
Funding information note
Publikacja finansowana ze środków Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, publikacja dotowana z przychodów własnych Uniwersytetu Warszawskiego i ze środków na Badania Statutowe Wydziału Psychologii UW przyznanych w roku 2013
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again