16074
Książka
W koszyku
W książce zostały opisane zagadnienia związane z ważnym wymiarem zarządzania i planowania, jakim jest kreowanie wizerunku firmy, czyli public relations (PR). W tym wszechstronnym, a jednocześnie przystępnie napisanym opracowaniu omówiono najczęściej stosowane narzędzia PR oraz przeanalizowano ich przydatność i skuteczność. Poza teorią zawarto też wiele praktycznych przykładów i studiów przypadków, pozwalających wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozważania nad przyszłością public relations.
Status dostępności:
Świnoujście BW
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Gryfice BW
Brak informacji o dostępności: sygn. Reklama (1 egz.)
wakacje
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Mastering public relations, 2004
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 282-284.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej