16087
Book
In basket
(Onepress VIP)
1. Zarządzanie różnicami; 2. Zespół, którego nie było; 3. Pogodzić skłócone zespoły; 4. Nie możesz pozwolić sobie na przegraną: negocjacje z klientami; 5. Negocjacje jako źródło przewagi konkurencyjnej; 6. Skąd biorą się tarcia na linii konsultanci - klienci? 7.Pięć technik polubownego rozstrzygnięcia sporów; 8. Rozstrzyganie sporów poza sądem: kiedy się to opłaca, a kiedy nie?
Availability:
Gryfice BW
There are copies available to loan: sygn. Organizacja i zarządzanie (1 egz.)
Notes:
Tyt. oryg.: Harvard Business Review on negotiation and conflict resolution, 2000
General note
U góry s. tyt., okł. i grzb.: "Harvard Business Review" Harward Business School Press. Zawiera przedruk artykułów opublikowanych w "Harvard Business Review".
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again