16087
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
1. Zarządzanie różnicami; 2. Zespół, którego nie było; 3. Pogodzić skłócone zespoły; 4. Nie możesz pozwolić sobie na przegraną: negocjacje z klientami; 5. Negocjacje jako źródło przewagi konkurencyjnej; 6. Skąd biorą się tarcia na linii konsultanci - klienci? 7.Pięć technik polubownego rozstrzygnięcia sporów; 8. Rozstrzyganie sporów poza sądem: kiedy się to opłaca, a kiedy nie?
Status dostępności:
Gryfice BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Organizacja i zarządzanie (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Harvard Business Review on negotiation and conflict resolution, 2000
Uwaga ogólna
U góry s. tyt., okł. i grzb.: "Harvard Business Review" Harward Business School Press. Zawiera przedruk artykułów opublikowanych w "Harvard Business Review".
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej