16099
Book
In basket
W książce zostały podane informacje na temat marketingu interaktywnego, tj. prowadzonego przy użyciu takich mediów, jak telefon, telewizja czy Internet. Zostały w niej omówione: strategie marketingowe z użyciem środków bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami (część I), taktyki i technologie wykorzystania mediów interaktywnych (część II) oraz badania marketingowe efektywności poszczególnych mediów interaktywnych (część III). Książka przeznaczona dla pracowników nauki i studentów na kierunkach zarządzania i marketingu uczelni różnych typów, słuchaczy rozmaitych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, jak również dla praktyków zainteresowanych marketingiem i sprzedażą.
Availability:
Gryfice BW
There are copies available to loan: sygn. Marketing (1 egz.)
Notes:
Tyt. oryg.: Cybermarketing : your interactive marketing consultant, 1997
Target audience note
Podręcznik Akademicki.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again