16127
Książka
W koszyku
Nowa dyscyplina zarządzania, znana na Zachodzie jako Customer Relationship Management (CRM), pojawiła się w odpowiedzi na powtarzające się sytuacje kryzysowe w relacjach firm z ich klientami. W myśl tej koncepcji motorem działania firmy są związki z klientem. Czynności firmy i proces kreowania wartości, w którym uczestniczy klient, powinny być do siebie dopasowane, przynosząc korzyści obu stronom (zmniejszenie kosztów, większą wydajność, lepszą jakość). Prezentowana lektura to swoisty przewodnik po procesie budowania trwałej emocjonalnej więzi z klientem, wskazujący praktyczne sposoby adaptacji koncepcji CRM w indywidualnych warunkach. Pozycja wyróżniona w 1998 r. tytułem najlepszej książki biznesowej roku w Finlandii, przełożona na wiele języków, napisana przez osoby od początku współtworzące i propagujące koncepcję CRM. Książka może być przewodnikiem przy wprowadzaniu tej metody, zawiera bowiem szczegółowe omówienie sposobów jej wdrożenia w praktyce. Pomocne będą tu także liczne przykłady zaczerpnięte z doświadczeń firm z całego świata. W Polsce rośnie zainteresowanie koncepcją CRM, jest ona polecana firmom przez specjalistów ds. zarządzania i coraz częściej wprowadzana. Do tej pory nie było u nas publikacji, która w sposób całościowy traktowała to zagadnienie i mogła służyć jako podręcznik w tej dziedzinie. Książka adresowana jest do: kadry kierowniczej przedsiębiorstw menedżerów ds. marketingu pracowników związanych ze sprzedażą wszystkich osób, które w firmach odpowiadają za jakość relacji z klientami i których zadanie polega na utrzymaniu lub zwiększaniu liczby stałych klientów.
Status dostępności:
Gryfice BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Organizacja i zarządzanie (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Asiakkuuden ehdoilla vai asiakkaiden armoilla, 1997
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej