16099
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wyd. 1. (dodr.) - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 189 s. : il. ; 24 cm.
Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powo­dująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu or­ganizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.
Status dostępności:
Świnoujście BW
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Gryfice BW
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Marketing (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 187-189.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej