16099
Book
In basket
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wyd. 1. (dodr.) - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 189 s. : il. ; 24 cm.
Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powo­dująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu or­ganizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.
Availability:
Świnoujście BW
All copies are currently unavailable
Gryfice BW
There are copies available to loan: sygn. Marketing (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 187-189.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again